سلام!
_

به صفحه پیش دبستانی خوش آمدید

خانم ندا جان نثاری مربی پیش دبستانی

دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر

چهارسال سابقه تدریس در مراکز پیش دبستانی

دارای گواهینامه تدریس عمومی و اختصاصی دوره پیش دبستانی از مراکز تحقیقات معلمان اصفهان

دارای گواهینامه دوره فرزند پروری از مرکز مشاوره آسنا

دانش آموزان پیش دبستانی

اهورا احمدی

ایلیا اسمعیل زاده

مهرسام بختیاری

محمد کیان بیات

ماهان تقیان 

سید سوریاش جهانبانی

سام چنانی

مهرسام حاجت پور

مهدی دهقانی

آرتین رجبی

علی اصغر زینلی

نیما ساعدی

سجاد سودالی

یاشار شاه قلی

آروین صادق

علی عارفیان

ماهان قاسمی

عرشیا قاسمی نژاد

شایان کارگر

امیر علی کاظمی

سورنا کرمیان

امیر علی محمودی 

احمد رضا مقصودی

سهیل هاتف پور

دانیال ورپشتی

امیر حسین وطن پور

پوریا یوسفی

 

اهداف پیش دبستانی

هرگاه چیزی را به کودک آموزش دهیم مانع شده ایم که خود آن را کشف کند. سن ۲ تا ۶ سالگی مرحله ی پیش عملیاتی است به این معنا که اگر در دو لیوان هم اندازه به یک اندازه آب بریزیم و بعد آب یکی را به لیوانی باریک و بلند منتقل کنیم کودک می گوید آب آن بیشتر است. از طرفی بچه ها در سن ۵ تا ۶ سالگی نهایتا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه تمرکز دارند بنابراین آموزش بچه ها در این سن و سوق دادن آنها به سوی اکتشاف نیاز به مهارت بالایی دارد. اولین مرحله یادگیری ، جذب یا همان دقت و توجه است. کسی که دقت و توجه بالایی دارد مطالب را بهتر و با سرعت بالاتری یاد می گیرد. همه ی ما بخشی از دقت و توجه را به ارث برده ایم اما اگر در محیط مناسب قرار گیریم می توانیم دقت و توجه خود را بالا ببریم. دقت به دو صورت حسی و ذهنی است. همه ما می دانیم که زندگی کودک و شغل کودک بازی است و کودک با بازی زنده است. بازی هایی که ما در دوره پیش دبستانی انجام می دهیم بازی هایی هدفمند و بسیار موثر در بالا بردن دقت هستند. بازی های تعادلی و نشانه گیری دقت حسی را افزایش می دهند و بازی های ماز ، چیدن الگو و سود و کو و درک تفاوتها و شباهتها دقت ذهنی را افزایش خواهند داد.

برنامه هفتگی پیش دبستانی

آموزش عقلانیت سرلوحه کار مدرسه ما می باشد.